Saturday, June 26, 2010

The Arrivals (Ketibaan)

Salam Sejahtera....



www.wakeupproject.com


Mungkin ramai yang telah menonton dokumentari ini yang berkisar tentang kehidupan yang kita alami sekarang. Informasi yang terkandung di dalam siri ini adalah maklumat penting kepada umat manusia di akhir zaman ini untuk menolak PEMERINTAHAN DUNIA BARU yang berasaskan Al-Masih Ad-Dajjal. Kepada mereka yang dah habis melihat siri ini mungkin faham apa yang dikatakan tadi tentang PEMERINTAHAN DUNIA BARU ini.

The Arrivals, Noregaa and Achernahr Production. Mungkin dengan posting di blog ini adalah jalan terbaik untuk memberi kesedaran kepada kita semua agar tidak terperangkap dalam nikmat dunia yang hanya sementara.





Dokumentari ini telah ada sejak tahun 2008 dan mengandungi 50 bahagian yang akan menyiasat ketibaan Dajjal, Imam Mahdi dan penurunan Nabi Isa. The Arrivals juga akan mengungkap pembohongan yang sangat besar oleh golongan elit dan pihak yang berkuasa pada masa ini. Selain itu, propaganda mengenai illuminati, freemason, penyembah syaitan, zionist, asas-asas dajjal dan banyak lagi yang akan disingkapkan dalam siri ini.


Terlalu banyak maklumat penting yang perlu diketahui dalam dokumentari The Arrivals ini. Dengan menontonnya, kita akan jadi lebih jelas mengenai kebebasan sejati.





www.wakeupproject.com



Akhir sekali, siri ini telah banyak memberi pengajaran kepada kita dan berusaha mencapai kebenaran, keadilan, dan kebebasan sejati di hadapan musuh-musuh sebenar kita.


Bersama-sama kita meningkatkan kesedaran…

Bersama-sama kita membawa perubahan positif kepada dunia ini….

Lets continue discover and learn…

2 comments: